بیل: به خاطر گلزنی ام احساس غرور می کنم ولی از نتیجه نهایی ناامید شدم

 

http://u.goal.com/317100/317193_heroa.jpg

بعد از اتمام بازی دیشب ورزشگاه ال مادریگال و تساوی 2-2 دو تیم رئال مادرید و ویارئال دراین بازی ، گرث بیل، زننده یکی از دو گل تیم مادریدی با خبرنگاران صحبت نکرد.

اما ساعاتی بعد او در صفحه رسمی اش در توئیتر، نظرش را در مورد این بازی ابراز کرد.

بیل که گل اول تیمش در این بازی را به ثمر رساند، از اینکه توانست دراین بازی به کمک تیمش بیاید راضی و خوشحال بود ولی از اینکه تیمش نتوانست به سه امتیاز این بازی برسد ابراز ناراحتی کرده است.

درپیغام بیل در توئیتر می خوانیم:« احساس غرور می کنم که در اولین بازی ام به گل رسیدم و از اینکه توانستم 60 دقیقه بازی کنم، راضی هستم. البته از اینکه نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم، احساس ناامیدی می کنم. حالا باید رو به جلو و به بازی سه شنبه شب نگاه کرد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 ا 22:33 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.